1 .Δεν έχω λάβει email επιβεβαίωσης της παραγγελίας μου?

Όταν ολοκληρώνετε μια παραγγελία θα πρέπει αυτόματα να λάβετε και το σχετικό email με τον αριθμό παραγγελίας  από εμάς έτσι ώστε να αισθάνεστε βέβαιοι ότι η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και παρακαλούμε πάντα να την τσεκάρετε εκ νέου για πιθανόν λάθος σε στοιχεία που καταχωρήθηκαν.

Σε περίπτωση που έχετε ολοκληρώσει μια παραγγελία και δεν έχετε λάβει το σχετικό email επιβεβαίωσης θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω εξής βήματα κατά σειρά:

1) Βήμα: Θα πρέπει να ελέγξετε προσεκτικά τα ανεπιθύμητα email (spam) πολλές φορές λογού διάφορων φίλτρων που μπορεί να έχετε τα email επιβεβαίωσης καταλήγουν εκεί.

2) Βήμα: Θα πρέπει να ελέγξετε την ορθότητα του email που καταχωρήσατε στην φόρμα παραγγελίας και να τσεκάρετε για πιθανόν λάθος που μπορεί να έχετε κάνει

3) Βήμα: Επικοινωνήστε άμεσα στο τηλέφωνο της εξυπηρέτησης πελατών (2410 530502) του modaborsa.gr η εναλλακτικά αποστείλετε email στο info@modaborsa.gr και ενημερώστε για το πρόβλημα που παρουσιάστηκε.

2.ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ

Μόλις ολοκληρωθεί και συσκευασθεί η παραγγελία σου από εμάς θα ενημερωθείς αυτόματα με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεται να γνωρίζεις.

Θα λάβεις ένα σύντομο γραπτό μήνυμα με αποστολέα το (ModaBorsa) στο κινητό τηλέφωνο που καταχώρησες κατά την ολοκλήρωση τις παραγγελίας καθώς και ένα e-mail που θα σε ενημερώνει με ποια Κούριερ σου έχει αποσταλεί καθώς και τον αριθμό αποστολής που την συνοδεύει.

3.ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ

Μπορείτε αν πάσα στιγμή να παρακολουθείτε OnLine την εξέλιξη τις παραγγελία σας μέσα από την επίσημη σελίδα της εταιρείας ταχυμεταφορών με την οποία σας απεστάλη η παραγγελίας σας αναγράφοντας τον αριθμό αποστολής που λάβατε μα SMS και email.

*Η OnLine εξέλιξη τις παραγγελίας σας θα φαίνεται στο σύστημα του Κούριερ από το πρωί τις επομένης ημέρας κατά την οποία ολοκληρώθηκε.

4.ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ

4.1.Μεγάλα Αστικά Κέντρα: (1-3) Εργάσιμες Ημέρες (εξαρτάτε από το φόρτο εργασίας της εταιρείας Courier)

4.2.Νησιά: (2-4) Εργάσιμες Ημέρες (εξαρτάτε από το φόρτο εργασίας της εταιρείας Courier)

4.3.Απομακρυσμένες και Δυσπρόσιτες περιοχές: (2-5) Εργάσιμες Ημέρες (εξαρτάτε από το φόρτο εργασίας της εταιρείας Courier)

*Οι παραπάνω χρόνοι παράδοσης υφίστανται από την στιγμή που η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί και έχει συσκευασθεί από την εταιρεία μας και όχι από την ημερομηνία και ώρα κατά την οποία πραγματοποιήσατε την παραγγελία σας.

**Λογού καιρικών συνθηκών ενδέχεται να υπάρχουν καθυστερήσεις στην  παράδοση σε δυσπρόσιτες (βάσει της λίστας των δυσπρόσιτων περιοχών του courier) περιοχές της Ελλάδος.

5. ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Σε περίπτωση που κατά το παρελθόν ο πελάτης δεν έχει παραλάβει παραγγελία η οποία του έχει αποσταλεί με την μέθοδο της αντικαταβολής και δεν έχει ενημερώσει την εταιρεία μας με τον οποιοδήποτε τρόπο (Τηλεφωνικά , αποστολή email κτλ.) για τον λόγο της μη παραλαβής και με γνώμονα πάντα ότι η εταιρεία μας προκαταβάλει όλα τα έξοδα αποστολής στις εταιρείες ταχυμεταφορών (Courier) διατηρεί το δικαίωμα να μην αποστείλει ξανά με αντικαταβολή μελλοντική παραγγελία του εν λόγου πελάτη.