Γενικοί Όροι Χρήσης

Εισαγωγή

Οι κάτωθι όροι και προϋποθέσεις θα εφαρμόζονται για την χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος www.modaborsa.gr.

Κάθε χρήστης που εισέρχεται προκειμένου να κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους κάτωθι όρους , χωρίς καμία εξαίρεση.

Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με τους κάτωθι όρους, τότε οφείλει να μην πραγματοποιεί οποιαδήποτε συναλλαγή μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος

Γενικοί Όροι χρήσης

  1. Η επιχείρηση έχει το δικαίωμα να τροποποιεί ή να αναθεωρεί ελεύθερα τoυς όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών από το ηλεκτρονικό κατάστημα, οποτεδήποτε αυτό κρίνεται αναγκαίο. Υποχρεούται δε να ενημερώνει άμεσα τους καταναλωτές για οποιαδήποτε τροποποίηση μέσω της ηλεκτρονικής σελίδας της. Επίσης, η επιχείρηση δικαιούται να προβαίνει σε αλλαγή των τιμών των προϊόντων που διατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Οι συμβάσεις που καταρτίζονται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος πραγματοποιούνται πάντοτε στην Ελληνική γλώσσα.

 

  1. ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ

H επιχείρηση δεσμεύεται για την ακρίβεια και την πληρότητα των πληροφορίων για τα προϊόντα που διατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, καθώς επίσης και για όλες τις πληροφορίες που παρέχονται και αφορούν την πραγματοποίηση των συναλλαγών.

Η επιχείρηση, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για λάθη που οφείλονται σε παραδρομή κατά την καταχώρηση των ηλεκτρονικών δεδομένων στο κατάστημα

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Η επιχείρηση στα πλαίσια των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν ευθύνεται για περαιτέρω ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη των παραγγελιών ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης, για οποιαδήποτε αιτία.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα ουδεμία εγγύηση μπορεί να παρέχει σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που διατίθενται, αλλά δεσμεύεται για την έγκαιρη ενημέρωση σχετικά με την διαθεσιμότητα ή μη των προϊόντων.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει με ακρίβεια πληροφορίες, φωτογραφίες, απεικονίσεις των προϊόντων που διατίθενται μέσω αυτού.

Δεν ευθύνεται αστικώς ή ποινικώς για οποιαδήποτε ζημία (θετική ή αποθετική), που τυχόν υποστεί πελάτης του ηλεκτρονικού καταστήματος σχετικά με την λειτουργία και την χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος

  1. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ

Τα σήματα, οι εικόνες, οι φωτογραφίες, κλπ., αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της εταιρίας και προστατεύονται σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων. Απαγορεύεται επομένως σε οποιαδήποτε τρίτο η αναπαραγωγή, αντιγραφή, διάδοση, μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση.

  1. ΕΥΘΥΝΗ ΧΡΗΣΤΗ

Οι χρήστες συμφωνούν και αναλαμβάνουν να μη χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό κατάστημα για:

  1. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-email ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που είναι παράνομο για οποιοδήποτε λόγο, προκαλεί παράνομη προσβολή και βλάβη στην επιχείρηση ή σε οποιονδήποτε τρίτο είτε προσβάλλει την εμπιστευτικότητα ή το απόρρητο πληροφοριών οιουδήποτε προσώπου
  1. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-email ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που προκαλεί προσβολή των χρηστών ηθών, κοινωνικών αξιών, της ανηλικότητας κ.λπ.
  2. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-email ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου για το οποίο οι χρήστες δεν έχουν δικαίωμα μετάδοσης σύμφωνα με το νόμο ή τις εν ισχύ συμβάσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας),
  3. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-email ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου το οποίο παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων,
  4. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-email ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε υλικού το οποίο περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή τον εξοπλισμό της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών,
  5. ηθελημένη ή αθέλητη παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας ή των διατάξεων,
  6. παρενόχληση τρίτων με οποιοδήποτε τρόπο, 8. συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

  1. ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Ο πελάτης ενημερώνεται με ακρίβεια για την διαθεσιμότητα των προϊόντων που διατίθενται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος

Αν υπάρχει μη διαθεσιμότητα ως προς ένα μόνο μέρος των προϊόντων που παρήγγειλε ο πελάτης, το υπόλοιπο της παραγγελίας, δηλαδή τα προϊόντα που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα, η παραγγελία εκτελείται κανονικά.

Οι διάφορες προσφορές προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα (με τις ενδείξεις «Προσφορά φυλλαδίου», «Προσφορά», «Web ευκαιρία», «Έκπτωση» ή παρόμοιες εκφράσεις), ισχύουν πάντοτε μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

Οι τιμές και τα προϊόντα που φέρουν τη σήμανση φυλλαδίου, τη σήμανση Προσφορά ή αποτελούν προσφορά περιορισμένης χρονικής διάρκειας ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων και μπορεί ο εκάστοτε πελάτης να προβεί σε αγορά ενός και μόνο τεμαχίου. Για τα είδη αυτά τηρείται αυστηρά σειρά χρονικής προτεραιότητας στην εκτέλεση των παραγγελιών.

  1. ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ο χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος εφόσον επιθυμεί να υποβάλει παραγγελία έχει τη δυνατότητα να υποβάλλει μέσα από την ειδική φόρμα στο ηλεκτρονικό κατάστημα («καλάθι παραγγελιών») την παραγγελία στην οποία διαλαμβάνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που επιθυμεί να προμηθευτεί.

Η παραγγελία δεν είναι δεσμευτική για την επιχείρηση προτού αυτή επιβεβαιώσει την αποδοχή της ως κατωτέρω.

Πριν από την υποβολή της παραγγελίας στον πελάτη γνωστοποιούνται τα κατωτέρω, ως όροι της πώλησης και ο πελάτης για τη διαβίβαση της παραγγελίας του, δηλώνει προηγουμένως με τη σήμανση της ένδειξης «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους Όρους Χρήσης» ότι ρητά έλαβε γνώση και δέχεται τα κατωτέρω στοιχεία που μέσα από την παραγγελία αλλά και τον ειδικό σύνδεσμο (link) του γνωστοποιούνται ήτοι:

Τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που παρήγγειλε.

Η παράλειψη του πελάτη να ενημερωθεί επαρκώς δεν βαρύνει την εταιρεία αλλά αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του.

Η ταυτότητα της επιχείρησης, η διεύθυνση, ο αριθμός τηλεφώνου της, ο αριθμός φαξ και η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της.

Η συνολική τιμή των προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων του Φ.Π.Α. και κάθε άλλο τέλος, όπως στην παραγγελία αποτυπώνονται και όλες οι πρόσθετες επιβαρύνσεις αποστολής, παράδοσης ή ταχυδρομείου (επίσης υπολογίζονται στο σώμα της παραγγελίας) και κάθε άλλη δαπάνη.

Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων στην ηλεκτρονική σελίδα κάθε προϊόντος είναι πάντοτε οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται δηλαδή ο αναλογών Φ.Π.Α.).

Οι διευθετήσεις πληρωμής, παράδοσης, εκτέλεσης, η προθεσμίας εντός της οποίας η επιχείρηση αναλαμβάνει να παραδώσει τα προϊόντα , η πολιτική που εφαρμόζει η επιχείρηση για την αντιμετώπιση των παραπόνων , οι προϋποθέσεις, οι εξαιρέσεις, η προθεσμία και οι διαδικασίες άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης.

Υπενθύμιση της ύπαρξης της ευθύνης του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα όπου συνομολογημένη ιδιότητα νοείται μόνον εφόσον έχει εγγράφως συνομολογηθεί.

Όπου τυγχάνει εφαρμογής, η ελάχιστη διάρκεια των υποχρεώσεων του καταναλωτή βάσει της σύμβασης.

Όπου τυγχάνει εφαρμογής, η ύπαρξη και οι όροι κατάθεσης χρημάτων που πρέπει να καταβληθούν ή να παρασχεθούν από τον καταναλωτή όποτε το ζητήσει ο προμηθευτής.

Όπου τυγχάνει εφαρμογής, οι δυνατότητες λειτουργίας του ψηφιακού περιεχομένου, μαζί με τα ισχύοντα τεχνικά μέτρα προστασίας.

Όπου τυγχάνει εφαρμογής, κάθε τυπική διαλειτουργικότητα ψηφιακού περιεχομένου με υλιστικό και λογισμικό της οποίας η επιχείρηση έχει γνώση ή ευλόγως αναμένεται να έχει γνώση.

Όπου τυγχάνει εφαρμογής, η δυνατότητα προσφυγής σε εξωδικαστικό μηχανισμό παραπόνων και επανόρθωσης στον οποίο υπάγεται η επιχείρηση, καθώς και τους τρόπους πρόσβασης σε αυτόν.

Η υποχρέωση πληρωμής με την υποβολή της παραγγελίας εφόσον υφίσταται τέτοια υποχρέωση με την ενεργοποίηση εικονιδίου επιλογής με ευανάγνωστη σήμανση που αναγράφει “παραγγελία με υποχρέωση πληρωμής”.

Κατά πόσον ισχύουν περιορισμοί στην παράδοση και ποια μέσα πληρωμής είναι δεκτά.

  1. ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Κάθε παραγγελία του πελάτη, ακολουθείται πάντοτε από αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, σε διάστημα λίγης ώρας, εκ μέρους της επιχείρησης, που περιλαμβάνει την επιβεβαίωση της λήψης της παραγγελίας και επαναλαμβάνει το περιεχόμενό της. Η ηλεκτρονική αυτή αλληλογραφία εκ μέρους της εταιρείας, αποτελεί μόνον επιβεβαίωση ότι η παραγγελία έχει παραληφθεί με το περιεχόμενο που αναφέρεται και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί αποδοχή της παραγγελίας ή συνομολόγηση όρων πώλησης. Καμία τροποποίηση της παραγγελίας ή νέα συμφωνία επ’ αυτής δεν γίνεται δεκτή αν δεν αποτυπωθεί εγγράφως και δεν γίνει δεκτή από αμφότερες τις πλευρές.

  1. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΠΩΛΗΣΗΣ

Κατόπιν της λήψης της παραγγελίας και της ως άνω επιβεβαίωσης της λήψης της, εφόσον η επιχείρηση διαπιστώσει τη διαθεσιμότητα του είδους και την ορθότητα της παραγγελίας και την απουσία τυχόν σφαλμάτων στο ηλεκτρονικό κατάστημα όσον αφορά την τιμολόγηση των ειδών τα χαρακτηριστικά τους κ.λπ. με νέα ηλεκτρονική αλληλογραφία (e-email) θα επιβεβαιώνει την αποδοχή της παραγγελίας, το περιεχόμενό της, την κατάρτιση της πώλησης και τον προσδοκώμενο χρόνο παράδοσης του είδους όπως γνωστοποιήθηκε ήδη πριν από την υποβολή της παραγγελίας, οπότε τότε μόνον η πώληση θεωρείται καταρτισθείσα και γεννά εκατέρωθεν αξιώσεις.

Σε περίπτωση που η περιοχή παράδοσης δεν καλύπτεται από το δίκτυο διανομής της επιχείρησης, ο πελάτης ενημερώνεται προκαταβολικά για τη χρέωση της αποστολής και αναλαμβάνει ο ίδιος κάθε σχετική υποχρέωση έναντι του μεταφορέα.

Η επιχείρηση απαλλάσσεται με την παράδοση του είδους στο μεταφορέα που έχει επιλέξει ο πελάτης.

Η επιχείρηση δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση με βάση την αρχή της καλής πίστης και τις συνήθειες των συναλλαγών, να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών, που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, με τιμή εσφαλμένη δηλαδή διαφορετική από την ισχύουσα με βάση την τιμολογιακή πολιτική της για το εν λόγω χρονικό διάστημα.

Σε περίπτωση που σε παραγγελία τέτοιο λάθος στην τιμή διαπιστώνεται σε μέρος μόνον των παραγγελμένων ειδών, τότε η παραγγελία ισχύει κανονικά για τα υπόλοιπα είδη μόνον και θεωρείται μη γενομένη για τα είδη στα οποία διαπιστώθηκε σφάλμα, εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, θα χρησιμοποιηθούν σαν σύνολο και έχουν παρακολουθηματικό χαρακτήρα το ένα με το άλλο και ο πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η επιχείρηση οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία. Καμία πρόσθετη χρέωση στην παραγγελία δεν βαρύνει τον πελάτη χωρίς τη ρητή συναίνεση του.

Η αποστολή της παραγγελίας προς έγκριση προς την επιχείρηση αποτελεί δήλωση αποδοχής και συναίνεσης για όλες τις χρεώσεις που στην παραγγελία διαλαμβάνονται. Αν δεν υπάρχει συναίνεση, ο πελάτης δικαιούται την επιστροφή αυτής της πληρωμής.

Επίσης σε περίπτωση αποστολής μη παραγγελθέντων προϊόντων ή υπηρεσιών, η μη απόκρουσή τους ή παράλειψη επιστροφής τους και η αδιαφορία του πελάτη δεν ερμηνεύεται σε καμία περίπτωση σαν συναίνεση, αποδοχή τους ή δήλωση βούλησης για αγορά τους.

Σε περίπτωση που του ζητηθεί επιστροφή εκ μέρους της επιχείρησης και αυτός καθυστερεί να παραδώσει τα είδη προς επιστροφή για διάστημα μεγαλύτερο των δύο (2) εργασίμων ημερών τότε η άρνησή του αυτή συνιστά δήλωση βούλησης αγοράς των ειδών και τα είδη θεωρούνται πωληθέντα στον πελάτη και αυτός οφείλει να καταβάλει την αξία τους μετρητοίς.

Ο πελάτης επίσης έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας, είτε τηλεφωνικά στο 2410 530502, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος στο info@info@modaborsa.gr

  1. ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ακύρωση της παραγγελίας γίνεται εντός 2 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Επικοινωνήστε άμεσα στο τηλ: 2410 530502 και ένας συνεργάτης θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση που ο πελάτης πριν από την εκ μέρους του δήλωση ακύρωσης έχει καταβάλει την αξία της εγκεκριμένης παραγγελίας του και η επιχείρηση την έχει ήδη εισπράξει, τότε η επιχείρηση οφείλει μέσα σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να επιστρέψει στον πελάτη την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που αυτός επέσπευσε την καταβολή. Άλλως σε περίπτωση που έχει δοθεί εντολή πληρωμής εκ μέρους του πελάτη αλλά τα χρήματα δεν έχουν εισπραχθεί από την επιχείρηση (όπως πχ. στην περίπτωση εντολής χρέωσης πιστωτικής κάρτας όταν όμως η Τράπεζα δεν έχει ακόμα καταβάλει το τίμημα στην επιχείρηση), τότε η επιχείρηση υποχρεούται εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών να επισπεύσει κάθε απαραίτητη ενέργεια και δήλωση προς κάθε αρμόδιο φορέα (Τράπεζα κλπ.) για τη γνωστοποίηση της ακύρωσης της παραγγελίας και την υποχρέωση απόδοσης κάθε χρεωθέντος σε βάρος του πελάτη ποσού. Στην περίπτωση αυτή η επιχείρηση θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της, και η αναίρεση κάθε χρέωσης θα γίνει με βάση τους όρους της σύμβασης που συνδέει τον πελάτη με τον τρίτο αυτό φορέα (Τράπεζα κλπ.) και η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη σχετικά με το χρόνο επιστροφής ή αντιλογισμού κάθε σχετικής χρέωσης.

  1. ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Σε περίπτωση που κατά το παρελθόν ο πελάτης δεν έχει παραλάβει παραγγελία η οποία του έχει αποσταλεί με την μέθοδο της αντικαταβολής και δεν έχει ενημερώσει την εταιρεία μας με τον οποιοδήποτε τρόπο (Τηλεφωνικά , αποστολή email κτλ.) για τον λόγο της μη παραλαβής και με γνώμονα πάντα ότι η εταιρεία μας προκαταβάλει όλα τα έξοδα αποστολής στις εταιρείες ταχυμεταφορών (Courier) διατηρεί το δικαίωμα να μην αποστείλει ξανά με αντικαταβολή μελλοντική παραγγελία του εν λόγου πελάτη.

  1. ΜΟΝΟΜΕΡΗΣ ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ MODABORSA.GR

Το modaborsa.gr διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει μονομερώς ή να μην δεχτεί παραγγελιές από πελάτες που εκφέρουνε επιθετικό/υβριστικό λόγο η μειώσουν την προσωπικότητα εργαζομένων της, καθώς και το κύρος της εταιρείας, με τον οποιονδήποτε τρόπο επικοινωνίας αυτό συμβεί (Τηλεφωνικά, email, Facebook, Instagram κτλ).

Όλοι οι ανωτέρω πελάτες θα αποκλείονται και δεν θα τους αποστέλλονται προϊόντα από το modaborsa.gr.