return-header_full

1.ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ/ΑΛΛΑΓΩΝ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

1.1. Βασικά θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που μας επιλέξατε για τις αγορές σας και ελπίζουμε ότι θα μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι με τα προϊόντα μας. Αν όμως, για οποιονδήποτε λόγο, δεν μείνετε ικανοποιημένοι από την παραγγελία σας, μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας να επιστρέψετε/αλλάξετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός Δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. 

1.2. Όλες οι αλλαγές των παραγγελιών πραγματοποιούντο με τις εκατέρωθεν τρέχουσες τιμές των προϊόντων και όχι με τις τιμές που υπήρχανε κατά την περίοδο που έγινε αγορά τους.

1.3. Όλες οι αλλαγές/επιστροφές και για τον οποιανδήποτε λόγο που θα χρειαστεί να γίνουν θα πρέπει απαραίτητα και πρωτίστως να έχει επιστραφεί το προϊόν που θέλει να αλλάξει ο πελάτης στην έδρα της εταιρείας για τον απαιτούμενο έλεγχο από το αρμόδιο τμήμα και σε δεύτερο χρόνο θα γίνει η νέα αποστολή του νέου προϊόντος που θα έχει επιλέξει ο πελάτης.(η διαδικασία αλλαγών χέρι με χέρι με την εκάστοτε εταιρεία Κούριερ δεν υποστηρίζετε από την εταιρεία μας)

2.ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΣ

Προτού προχωρήσετε σε αποστολή επιστροφής της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας είτε τηλεφωνικά είτε μέσω email ((info@modaborsa.gr – t. +30 2410 530502 ) ώστε να λάβετε την έγκριση της αίτησης επιστροφής σας από το Τμήμα Επιστροφών του modaborsa.

Αφού λάβετε την έγκριση μας, επισκεφθείτε η καλέστε το πλησιέστερο κατάστημα τις Κούριερ που θα σας υποδείξουμε  έτσι ώστε να παραλάβουν η να παραδώσετε το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε.

2.1.Ως στοιχεία παραλήπτη συμπληρώστε:

  1. Όνομα: Moda Borsa
  2. Διεύθυνση: Ρούσβελτ 37
  3. Πόλη: Λάρισα
  4. τκ 41 222
  5. +30 2410 530502

3.ΕΞΟΔΑ ΠΕΛΑΤΗ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ/ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

3.1. Σε κάθε περίπτωση τα έξοδα αποστολής για τις επιστροφές/αλλαγές επιβαρύνουν το πελάτη και ορίζονται στα 9,00€.

3.2. Φροντίστε να ενημερώσετε την courier που θα σας υποδείξουμε ότι επιστροφή του προϊόντος θα γίνει με χρέωση παραλήπτη (η επιβάρυνση των 9,00 ευρώ για το κόστος επιστροφής και επαναποστολής θα συμψηφιστεί από την εταιρεία μας κατά την αποστολή τις νέα σας παραγγελίας).

** Στην περίπτωση που η αποστολή αλλά και η επιστροφή της παραγγελίας έχει ολοκληρωθεί με BOX NOW τα έξοδα ορίζονται στα 3,80€ και συμψηφίζονται με το νέο προϊόν που θα αποσταλεί.

3.3 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ/ΑΛΛΑΓΩΝ/ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΕΩΝ ΜΕ BOX NOW

3.4.Ολες οι αλλαγές που θα πραγματοποιούνται με BOX NOW (επιστροφής και επαναποστολής) ορίζονται  στα 3,80€ και θα πρέπει να προ εξοφλούνται στην εταιρεία μας από τον πελάτη πριν την σχετική διαδικασία.

3.5. Όλες οι υπαναχωρήσεις αγοράς για παραγγελίες που ολοκληρώθηκαν και κατά την αποστολή αλλά και κατά την επιστροφή με BOX NOW ορίζονται  στα 3,80€.

3.6. Για την διαδικασία αλλά και την ορθή ενημέρωση του πελάτη για τον τρόπο όλων των αλλαγών/επιστροφών με BOX NOW ο καταναλωτής θα πρέπει οπωσδήποτε πρώτα να επικοινωνήσει τηλεφωνικά  με το αρμόδιο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του modaborsa.gr στο +302410 530502 η εάν δεν είναι εφικτό με αποστολή email στο info@modaborsa.gr

4.ΕΞΟΔΑ ΠΕΛΑΤΗ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ/ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

4.1. Στην περίπτωση που η αποστολή έχει πραγματοποιηθεί εκτός Ελλάδος και o πελάτης επιθυμεί να αλλάξει η να επιστρέψει  κάποιο προϊόν, έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 14(δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία εκτιμώμενης παραλαβής του.

4.2. Όλα τα έξοδα αποστολής που θα προκύψουν για τις επιστροφές/αλλαγές επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον πελάτη.

4.3.Ισχύουν οι παραπάνω όροι και προϋποθέσεις για τις επιστροφές/αλλαγές.

5.ΌΡΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Όλες οι Αλλαγές/Επιστροφές θα πρέπει να πραγματοποιούνται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν. Παρακαλούμε να κρατάτε και μην πετάτε την συσκευασία με την οποία παραλάβατε το προϊόν έτσι ώστε να την χρησιμοποιήσετε εκ νέου για την επιστροφή του.

Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.

Για να θεωρηθεί ότι έχετε ασκήσει ορθά το δικαίωμα επιστροφής προϊόντων θα πρέπει να πληρείται τις παρακάτω προϋποθέσεις:

5.1. Να έχετε επικοινωνήσει μαζί μας για να μας ενημερώσετε ότι θα κάνετε επιστροφή.

5.2. Η επιστροφή να γίνει εντός δεκατεσσάρων εργάσιμων (14) ημερών από την ημέρα που θα λάβετε το προϊόν.

5.3. Να μην έχουν φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.

5.4. Τα προϊόντα να μην είναι φορεμένα, χρησιμοποιημένα και να είναι στην κατάσταση την οποία το παραλάβατε.

5.5. Να συνοδεύονται με όλα τα έγγραφα με τα οποία παραδόθηκε το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο κ.ο.κ).

5.6. Να είναι σε άριστη κατάσταση.

5.7. Όλες οι αλλαγές των παραγγελιών πραγματοποιούντο με τις εκατέρωθεν τρέχουσες τιμές των προϊόντων και όχι με τις τιμές που υπήρχανε κατά την περίοδο που έγινε αγορά τους.

Αν τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, μπορείτε ελεύθερα να το αποστείλετε πίσω σε εμάς για αντικατάσταση. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.

6.ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

6.1. Το modaborsa.gr θα ήθελε να σας  ενημερώσει προς αποφυγή άσκοπων επιστροφών ότι όλα τα προϊόντα ελέγχονται εξονυχιστικά από αρμόδιο τμήμα για τυχόν ελαττώματα πριν την αποστολή τους.

6.2. Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής Κ.Ο.Κ.) και πλήρη τη συσκευασία του.

6.3. Όλες οι αλλαγές/επιστροφές και για τον οποιανδήποτε λόγο που θα χρειαστεί να γίνουν θα πρέπει απαραίτητα και πρωτίστως να έχει επιστραφεί το προϊόν που θέλει να αλλάξει ο πελάτης στην έδρα της εταιρείας για τον απαιτούμενο έλεγχο από το αρμόδιο τμήμα και σε δεύτερο χρόνο θα γίνει η νέα αποστολή του νέου προϊόντος που θα έχει επιλέξει ο πελάτης.(η διαδικασία αλλαγών χέρι με χέρι με την εκάστοτε εταιρεία Κούριερ δεν υποστηρίζετε από την εταιρεία μας)

6.4. Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους ή όσα παρουσιάσουν κατασκευαστικό σφάλμα .

6.5. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά.

6.6. Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο, διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οποιοδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης εντός 7 (Επτά) ημερολογιακών ημερών.

6.7. Ωστόσο, το Moda Borsa.gr διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό. Ο πελάτης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου του. Όπου είναι εφικτό, το Moda Borsa.gr θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος.

6.8. Στην επιστροφή και στην νέα αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής.

6.9. Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης.

6.10. Η ευθύνη (λόγο καταστροφής ή απώλειας) για την επιστροφή των προϊόντων προς το κατάστημα modaborsa.gr βαρύνει τον πελάτη. Γι’ αυτόν τον λόγο θα πρέπει να φροντίζετε το προϊόν να είναι πολύ καλά συσκευασμένο κατά την επιστροφή του.

7.ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

7.1. Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε, ασκώντας το δικαίωμα της υπαναχώρησης και μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί να ζητήσετε την επιστροφή του τιμήματος που μας καταβάλατε εντός (14) ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.

7.2. Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης.

7.3. Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται αποκλειστικά με courier που θα σας υποδείξει η εταιρεία μας. Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται για αγορά του προϊόντος που έχει γίνει με μετρητά (Αντικαταβολή, Πιστωτική Κάρτα ή και μέσω Paypal). Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός (5) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και μόνο εφόσον αυτά είναι σε άριστη κατάσταση και τηρούνται ορθά όλοι οι όροι τις ενότητας {βλέπε 1.4}.

7.4. Το κόστος υπαναχώρησης από την παραγγελία ορίζετε στα 9,00 ευρώ τα οποία αφορούν τα μίνιμουμ μεταφορικά έξοδα τα οποία έχει καταβάλει η εταιρεία μας για την αποστολή και την επιστροφή του προϊόντος στην έδρα μας και θα αφαιρούνται από το τελικό ποσό το οποίο έχει καταβάλει ο πελάτης κατά την οριστική διαδικασία της επιστροφή των χρημάτων στον λογαριασμό του.

** Στην περίπτωση που η αποστολή αλλά και η επιστροφή της παραγγελίας έχει ολοκληρωθεί με BOX NOW τα έξοδα υπαναχώρησης ορίζονται  στα 3,80€.

7.5. Μπορώ να επιστρέψω παραγγελία με τιμολόγιο;

Για παραγγελίες για τις οποίες έχει γίνει έκδοση τιμολογίου δεν δίνεται η δυνατότητα επιστροφής λόγω υπαναχώρησης.

Κάθε αγορά με έκδοση τιμολογίου αποτελεί σύμβαση μεταξύ δύο συμβαλλόμενων με αντικείμενο την απόκτηση προϊόντων που προορίζονται για επαγγελματική και όχι προσωπική χρήση. Δεδομένου ότι ο πωλητής έχει αποστείλει το σωστό προϊόν, το οποίο δεν παρουσιάζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, η σύμβαση δεν παρέχει στον αγοραστή το δικαίωμα υπαναχώρησης. Τα παραπάνω προκύπτουν από το 1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών.

Αν όμως το προϊόν που παρέλαβες εμφάνισε βλάβη ή δεν είναι το ίδιο με αυτό στην περιγραφή του προϊόντος στο modaborsa.gr, τότε μπορείς να το επιστρέψεις πολύ εύκολα αποστέλλοντας αίτημα στο email info@modaborsa.gr η επικοινωνώντας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 2410 530502.

8 .ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

8.1. Σε περίπτωση που απαιτείται η επιστροφή ολόκληρης ή μέρους της αξίας της παραγγελίας σας , η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο έγινε η πληρωμή και μέσα σε (5) εργάσιμες ημέρες από την ημέρα παραλαβής τις επιστροφής του προϊόντος.

8.2. Προς αποφυγή οποιουδήποτε  λάθους η παρεξηγήσεων η επιστροφή χρημάτων θα γίνετε από την εταιρεία μας αποκλειστικά και μόνο σε λογαριασμό με δικαιούχο τον αρχικό πελάτη που έχει αποστείλει την παραγγελία και όχι σε λογαριασμό τρίτου.

8.3. Ο χρόνος πίστωση των χρημάτων στον λογαριασμό του πελάτη μετα την κατάθεση από την εταιρεία μας έχει να κάνει αποκλειστικά και μόνο με την εκάστοτε τράπεζα.

8.4. Σε περίπτωση αγοράς με Αντικαταβολή, απαιτείται να μας ενημερώσετε με έναν τραπεζικό λογαριασμό σας (Ονοματεπώνυμο Δικαιούχου, Τράπεζα, IBAN Λογαριασμού), ώστε να γίνει εκεί εκ μέρους μας η κατάθεση του ποσού.

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή χρημάτων σε Τραπεζικό λογαριασμό γίνετε με τις παρακάτω αναγραφόμενες συνεργαζόμενες με την εταιρεία μας Τράπεζες:

  1. ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
  2. ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK
  3. ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΘΝΙΚΗ

Σε οποιαδήποτε περίπτωση επιστροφής χρημάτων σε άλλη ‘ΤΡΑΠΕΖΑ’ ο πελάτης θα επιβαρυνθεί εξολοκλήρου με όλα τα έξοδα εμβάσματος που ενδεχόμενος θα προκύψουν κατά την μεταφορά.

8.5. Η ενημέρωση μπορεί να γίνει είτε τηλεφωνικά (t. +30 2410 530502) είτε μέσω e-mail (info@modaborsa.gr).