1 .Γιατί δεν έχω λάβει email επιβεβαίωσης της παραγγελίας μου?

Όταν ολοκληρώνετε μια παραγγελία θα πρέπει αυτόματα να λάβετε και το σχετικό email με τον αριθμό παραγγελίας  από εμάς έτσι ώστε να αισθάνεστε βέβαιοι ότι η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και παρακαλούμε πάντα να την τσεκάρετε εκ νέου για πιθανόν λάθος σε στοιχεία που καταχωρήθηκαν.

Σε περίπτωση που έχετε ολοκληρώσει μια παραγγελία και δεν έχετε λάβει το σχετικό email επιβεβαίωσης θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω εξής βήματα κατά σειρά:

1) Βήμα: Θα πρέπει να ελέγξετε προσεκτικά τα ανεπιθύμητα email (spam) πολλές φορές λογού διάφορων φίλτρων που μπορεί να έχετε τα email επιβεβαίωσης καταλήγουν εκεί.

2) Βήμα: Θα πρέπει να ελέγξετε την ορθότητα του email που καταχωρήσατε στην φόρμα παραγγελίας και να τσεκάρετε για πιθανόν λάθος που μπορεί να έχετε κάνει

3) Βήμα: Επικοινωνήστε άμεσα στο τηλέφωνο της εξυπηρέτησης πελατών (2410 530502) του modaborsa.gr η εναλλακτικά αποστείλετε email στο info@modaborsa.gr και ενημερώστε για το πρόβλημα που παρουσιάστηκε.

2 .Που βρίσκεται το πακέτο μου;
Την κατάσταση του πακέτου σας μπορείτε να την ελέγξετε αναλόγως με ποια εταιρεία Κούριερ σας απεστάλη  στην ιστοσελίδα της ACS η της Γενικής Ταχυδρομικής με τον αριθμό αποστολής που λάβατε στο email αποστολής του δέματος.

  1. Όταν προσπαθώ να χρησιμοποιήσω τον αριθμό πακέτου, βγαίνει λάθος, γιατί;

Ο αριθμός πακέτου ενεργοποιείται αφού θα περάσουν 24 ώρες από την στιγμή της αποστολής του δέματος.

  1. Τα προϊόντα είναι γνήσια και πώς αποδεικνύεται αυτό;
    Όλα τα προϊόντα του καταστήματος μας είναι γνήσια και η αυθεντικότητα τους αποδεικνύεται όπως και σε άλλα καταστήματα, με την απόδειξη πώλησης, όλα τα εμπορικά σήματα και ετικέτες των μαρκών.

5.Μπορώ να κλείσω ραντεβού με έναν κούριερ στην συγκεκριμένη ώρα για την παραλαβή του δέματος?
Δυστυχώς, δεν έχουμε καμία επιρροή στον χρόνο παράδοσης στον παραλήπτη. Αν σας ενδιαφέρει να ορίσετε μια συγκεκριμένη ώρα για την παράδοσης, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τοπικό γραφείο της εταιρείας ταχυμεταφορών. Κατά τη στιγμή της εξόδου του πακέτου από το κατάστημα σας στέλνουμε e-mail, στο οποίο αναγράφεται ο αριθμός φορτωτικής, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την πρόοδο της αποστολής στην ιστοσελίδα εταιρείας Κούριερ.

Πώς μπορώ να πάρω περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα?
Μην διστάσετε να μας τηλεφωνήσετε η εναλλακτικά να μας αποστείλετε email στο info@modaborsa.g

6.Πως μπορώ να παραγγείλω?
Οι παραγγελίες μπορούν να γίνουν μέσω της ιστοσελίδας μας και μέσω τηλεφώνου.
Τηλέφωνο: +30 2410 530502
E-mail: info@modaborsa.gr

7.Υπάρχει δυνατότητα να αλλάξω την παραγγελία ή τον τρόπο πληρωμής?
Για να τροποποιήσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών.

8.Ποιες είναι οι αποδεκτές μορφές πληρωμής?
Η παραγγελία μπορεί να πληρωθεί μέσω κατάθεσης, μέσω απευθείας τραπεζικής μεταφοράς μέσω κάρτας, με αντικαταβολή ή με PayPal. Η προτιμώμενη μέθοδος πληρωμής πρέπει να επιλέγεται κατά την παραγγελία.

9.Ποιος είναι ο συνολικός χρόνος εκτέλεσης παραγγελίας?
Παραγγελίες ετοιμάζουμε και στέλνουμε συνήθως μέσα σε 24 ώρες. Σε περίπτωση πληρωμής με κατάθεση,η διάρκεια εκτέλεσης της παραγγελίας παρατείνεται μέχρι το ποσό πιστωθεί στον λογαριασμό μας.
Προσοχή! Χρόνος εκτέλεσης και της παράδοσης των παραγγελιών δεν περιλαμβάνει τα Σάββατα, τις Κυριακές και τις αργίες.

10.Ποιο είναι το κόστος αποστολής?
Λεπτομέρειες σχετικά με το κόστος αποστολής θα βρείτε στην ενότητα ‘ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ

11.Πώς και σε ποιο χρονικό διάστημα γίνεται η επιστροφή των χρημάτων για την επιστροφή του προϊόντος?
Κάνουμε επιστροφή με τον ίδιο τρόπο που πληρώθηκε η παραγγελία εντός 4 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.Στην περίπτωση που το προϊόν πληρώθηκε με αντικαταβολή η επιστροφή χρημάτων γίνετε σε  τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξει ο πελάτης.

12.Υπάρχει δυνατότητα να παραγγείλω άλλα χρώματα των προϊόντων?
Όλα τα χρώματα διαθέσιμα για πώληση παρουσιάζονται στην σελίδα. Εάν ένα χρώμα δεν παρουσιάζεται, αυτό σημαίνει ότι δεν είναι διαθέσιμο.

13.Υπάρχει δυνατότητα να παραγγείλω προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα στην σελίδα modaborsa.gr?
Δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα. Όλα τα προϊόντα που βρίσκονται για πώληση παρουσιάζονται στην σελίδα μας . Εάν στην ιστοσελίδα δεν υπάρχει διαθέσιμο, μπορείτε να ελέγξετε αν υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας επικοινωνώντας με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών 2410 530502.

14.Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία?
Η παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί εμπρόθεσμα και με χρονική απόσταση 2 ωρών από την στιγμή που καταχωρήθηκε οριστικά μέσω της επικοινωνίας με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2410560502 η στο email info@modaborsa.gr και φυσικά πριν την παραδώσουμε προς αποστολή στην συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών.

15.Πότε μπορώ να κάνω μια επιστροφή του προϊόντος?
Επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνει εντός (14) ημερολογιακά ημερών από την ημερομηνία παράδοσης από την εταιρεία ταχυμεταφορών.

16.Πώς μπορώ να επιστρέψω το προϊόν?
Προτού προχωρήσετε σε αποστολή επιστροφής της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας είτε τηλεφωνικά είτε μέσω email ((info@modaborsa.gr – t. +30 2410 530502, +30 2410 259 555) ώστε να λάβετε την έγκριση της αίτησης επιστροφής σας από το Τμήμα Επιστροφών του modaborsa.

Αφού λάβετε την έγκριση μας, επισκεφθείτε η καλέστε το πλησιέστερο κατάστημα τις Κούριερ που θα σας υποδείξουμε  έτσι ώστε να παραλάβουν η να παραδώσετε το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε.

Ως στοιχεία παραλήπτη συμπληρώστε:

  • Όνομα: Moda Borsa
  • Διεύθυνση: Ρούσβελτ 37
  • Πόλη: Λάρισα
  • τκ 41 222
  • +30 2410 530502
  1. Μπορώ να επιστρέψω παραγγελία με τιμολόγιο;

Για παραγγελίες για τις οποίες έχει γίνει έκδοση τιμολογίου δεν δίνεται η δυνατότητα επιστροφής λόγω υπαναχώρησης.

Κάθε αγορά με έκδοση τιμολογίου αποτελεί σύμβαση μεταξύ δύο συμβαλλόμενων με αντικείμενο την απόκτηση προϊόντων που προορίζονται για επαγγελματική και όχι προσωπική χρήση. Δεδομένου ότι ο πωλητής έχει αποστείλει το σωστό προϊόν, το οποίο δεν παρουσιάζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, η σύμβαση δεν παρέχει στον αγοραστή το δικαίωμα υπαναχώρησης. Τα παραπάνω προκύπτουν από το 1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών.

Αν όμως το προϊόν που παρέλαβες εμφάνισε βλάβη ή δεν είναι το ίδιο με αυτό στην περιγραφή του προϊόντος στο modaborsa.gr, τότε μπορείς να το επιστρέψεις πολύ εύκολα αποστέλλοντας αίτημα στο email info@modaborsa.gr η επικοινωνώντας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 2410 530502.