1. Δεν έχω λάβει email επιβεβαίωσης της παραγγελίας μου
Όταν ολοκληρώνετε μια παραγγελία θα πρέπει αυτόματα να λάβετε και το σχετικό email με τον αριθμό παραγγελίας από εμάς έτσι ώστε να είστε βέβαιοι ότι η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και παρακαλούμε πάντα να την τσεκάρετε εκ νέου για πιθανόν λάθος σε στοιχεία που καταχωρήθηκαν.
Σε περίπτωση που έχετε ολοκληρώσει μια παραγγελία και δεν έχετε λάβει το σχετικό email επιβεβαίωσης θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα κατά σειρά:
Βήμα 1ο: Θα πρέπει να ελέγξετε προσεκτικά τα ανεπιθύμητα email (spam) καθώς πολλές φορές λόγω διάφορων φίλτρων που μπορεί να έχετε τα email επιβεβαίωσης καταλήγουν εκεί.
Βήμα 2ο: Θα πρέπει να ελέγξετε την ορθότητα του email που καταχωρήσατε στην φόρμα παραγγελίας και να τσεκάρετε για πιθανόν λάθος που μπορεί να έχετε κάνει
Βήμα 3ο: Επικοινωνήστε άμεσα στο τηλέφωνο της εξυπηρέτησης πελατών (2410 530502) του modaborsa.gr ή εναλλακτικά αποστείλετε email στο info@modaborsa.gr και ενημερώστε για το πρόβλημα που παρουσιάστηκε.
2. ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ
Μόλις ολοκληρωθεί και συσκευασθεί η παραγγελία σου από εμάς θα ενημερωθείς αυτόματα με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεται να γνωρίζεις.
Θα λάβεις ένα σύντομο γραπτό μήνυμα με αποστολέα το ModaBorsa στο κινητό τηλέφωνο που καταχώρησες κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας καθώς και ένα e-mail που θα σε ενημερώνει με ποια courier σου έχει αποσταλεί καθώς και τον αριθμό αποστολής που την συνοδεύει.
3. ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ
Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να παρακολουθείτε online την εξέλιξη της παραγγελίας σας μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας ταχυμεταφορών με την οποία σας απεστάλη η παραγγελία σας αναγράφοντας τον αριθμό αποστολής που σας στείλαμε στο email καθώς και στο κινητό τηλέφωνο που δηλώσατε κατά την παραγγελία σας.
*Η OnLine εξέλιξη της παραγγελίας σας θα φαίνεται στο σύστημα της εταιρείας ταχυμεταφορών από το πρωί τις επομένης ημέρας κατά την οποία ολοκληρώθηκε.
4. ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ
4.1. Μεγάλα Αστικά Κέντρα: Μία έως τρεις (1-3) Εργάσιμες Ημέρες (εξαρτάται από το φόρτο εργασίας της εταιρείας Courier)
4.2. Νησιά: Δύο έως τέσσερις (2-4) Εργάσιμες Ημέρες (εξαρτάται από το φόρτο εργασίας της εταιρείας Courier)
4.3. Απομακρυσμένες και Δυσπρόσιτες περιοχές: Δύο έως πέντε (2-5) Εργάσιμες Ημέρες (εξαρτάται από το φόρτο εργασίας της εταιρείας Courier)
*Οι παραπάνω χρόνοι παράδοσης υφίστανται από την στιγμή που η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί και αποσταλεί από την εταιρεία μας και όχι από την ημερομηνία και ώρα κατά την οποία πραγματοποιήσατε την παραγγελία σας.
**Λόγω καιρικών συνθηκών ενδέχεται να υπάρχουν καθυστερήσεις στην παράδοση σε δυσπρόσιτες (βάσει της λίστας των δυσπρόσιτων περιοχών των courier) περιοχές της Ελλάδος.
5. ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Σε περίπτωση που κατά το παρελθόν ο πελάτης δεν έχει παραλάβει παραγγελία η οποία του έχει αποσταλεί με την μέθοδο της αντικαταβολής και δεν έχει ενημερώσει την εταιρεία μας με τον οποιοδήποτε τρόπο (Τηλεφωνικά, αποστολή email κτλ.) για τον λόγο της μη παραλαβής και με γνώμονα πάντα ότι η εταιρεία μας προκαταβάλει όλα τα έξοδα αποστολής στις εταιρείες ταχυμεταφορών (Courier), διατηρεί το δικαίωμα να μην αποστείλει ξανά με αντικαταβολή μελλοντική παραγγελία του εν λόγω πελάτη.