Γιατί δεν έχω λάβει email επιβεβαίωσης της παραγγελίας μου?

Όταν ολοκληρώνετε μια παραγγελία θα πρέπει αυτόματα να λάβετε και το σχετικό email με τον αριθμό παραγγελίας από εμάς έτσι ώστε να αισθάνεστε βέβαιοι ότι η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και παρακαλούμε πάντα να την τσεκάρετε εκ νέου για πιθανόν λάθος σε στοιχεία που καταχωρήθηκαν.

Σε περίπτωση που έχετε ολοκληρώσει μια παραγγελία και δεν έχετε λάβει το σχετικό email επιβεβαίωσης θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω εξής βήματα κατά σειρά:

  • Βήμα 1ο: Θα πρέπει να ελέγξετε προσεκτικά τα ανεπιθύμητα email (spam) καθώς πολλές φορές λόγω διάφορων φίλτρων που μπορεί να έχετε τα email επιβεβαίωσης καταλήγουν εκεί.
  • Βήμα 2ο: Θα πρέπει να ελέγξετε την ορθότητα του email που καταχωρήσατε στην φόρμα παραγγελίας και να τσεκάρετε για πιθανόν λάθος που μπορεί να έχετε κάνει
  • Βήμα 3ο: Επικοινωνήστε άμεσα στο τηλέφωνο της εξυπηρέτησης πελατών (2410 530502) του modaborsa.gr ή εναλλακτικά αποστείλετε email στο info@modaborsa.gr και ενημερώστε για το πρόβλημα που παρουσιάστηκε.

Που βρίσκεται η παραγγελία μου;
Για την πορεία της παραγγελίας σας μπορείτε να ενημερώνεστε από τις ιστοσελίδες των συνεργαζόμενων εταιριών courier εισάγοντας τον αριθμό αποστολής που λάβατε στο email αποστολής του δέματος.

Όταν προσπαθώ να χρησιμοποιήσω τον αριθμό αποστολής, βγαίνει λάθος, γιατί;

Ο αριθμός αποστολής ενεργοποιείται από τις συνεργαζόμενες εταιρίες courier αφού περάσουν κάποιες ώρες από την στιγμή της αποστολής του δέματος.

Τα προϊόντα είναι γνήσια και πώς αποδεικνύεται αυτό;

Όλα τα προϊόντα του καταστήματός μας είναι γνήσια και η αυθεντικότητά τους αποδεικνύεται με την απόδειξη πώλησης, όλα τα εμπορικά σήματα και τις ετικέτες των εταιριών.

Μπορώ να κλείσω ραντεβού με τον διανομέα μία συγκεκριμένη ώρα για την παραλαβή του δέματος;
Δυστυχώς, δεν έχουμε καμία επιρροή στον χρόνο παράδοσης στον παραλήπτη. Αν σας ενδιαφέρει να ορίσετε μια συγκεκριμένη ώρα για την παράδοση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τοπικό γραφείο της εταιρείας ταχυμεταφορών. Κατά τη στιγμή της αποστολής του δέματος από το κατάστημά μας, ενημερώνεστε με e-mail στο οποίο αναγράφεται ο αριθμός αποστολής, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την πρόοδο της αποστολής στην ιστοσελίδα της εταιρείας courier.

Πώς μπορώ να πάρω περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα;
Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση μη διστάσετε να μας τηλεφωνήσετε στο 2410530502 ή εναλλακτικά να μας αποστείλετε email  στο info@modaborsa.gr

Πως μπορώ να παραγγείλω;

Οι παραγγελίες μπορούν να γίνουν μέσω της ιστοσελίδας μας και μέσω τηλεφώνου.

www.modaborsa.gr
Τηλέφωνο: +30 2410 530502
E-mail: info@modaborsa.gr

Υπάρχει δυνατότητα να αλλάξω την παραγγελία ή τον τρόπο πληρωμής;
Για να τροποποιήσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 2410530502.

Ποιες είναι οι αποδεκτές μορφές πληρωμής;
Η παραγγελία μπορεί να εξοφληθεί μέσω τραπεζικής μεταφοράς, πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, PayPal, Apple Pay, Google Pay, Klarna, IRIS ή με αντικαταβολή. Η προτιμώμενη μέθοδος πληρωμής επιλέγεται κατά την παραγγελία. Δείτε περισσότερες λεπτομέρειες στην ενότητα “ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ”.

Ποιος είναι ο συνολικός χρόνος εκτέλεσης παραγγελίας;
Οι παραγγελίες ετοιμάζονται και αποστέλλονται συνήθως μέσα σε 24 ώρες. Σε περίπτωση πληρωμής με κατάθεση, η διάρκεια εκτέλεσης της παραγγελίας παρατείνεται μέχρι το ποσό πιστωθεί στον λογαριασμό μας.
Προσοχή! Ο χρόνος εκτέλεσης και αποστολής των παραγγελιών δεν περιλαμβάνει τα Σάββατα, τις Κυριακές και τις αργίες.

Ποιο είναι το κόστος αποστολής;
Λεπτομέρειες σχετικά με το κόστος αποστολής θα βρείτε στην ενότητα ‘ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ

Πώς και σε ποιο χρονικό διάστημα γίνεται η επιστροφή των χρημάτων για την επιστροφή του προϊόντος;
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που εξοφλήθηκε η παραγγελία εντός 4 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος. Στην περίπτωση που η παραγγελία εξοφλήθηκε με αντικαταβολή, η επιστροφή χρημάτων γίνεται σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξει ο πελάτης.

Υπάρχει δυνατότητα να παραγγείλω ένα προϊόν σε διαφορετικό χρώμα;
Όλα τα χρώματα των προϊόντων που είναι διαθέσιμα προς πώληση παρουσιάζονται στο eshop μας. Εάν ένα χρώμα δεν παρουσιάζεται, αυτό σημαίνει ότι δεν είναι διαθέσιμο. Μπορείτε να ελέγξετε αν υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας, επικοινωνώντας με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών 2410 530502.

Υπάρχει δυνατότητα να παραγγείλω προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα στο eshop;
Όλα τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα προς πώληση παρουσιάζονται στο eshop μας. Εάν ένα προϊόν δεν παρουσιάζεται, αυτό σημαίνει ότι δεν είναι διαθέσιμο. Μπορείτε να ελέγξετε αν υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας, επικοινωνώντας με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών 2410 530502.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία;
Η παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί εμπρόθεσμα και με χρονική απόσταση 2 ωρών από την στιγμή που καταχωρήθηκε οριστικά, μέσω επικοινωνίας με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2410560502 ή στο email info@modaborsa.gr και φυσικά πριν την παραδώσουμε προς αποστολή στην συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών.

Πότε μπορώ να κάνω μια επιστροφή του προϊόντος;
Επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης από την εταιρεία ταχυμεταφορών.

Πώς μπορώ να επιστρέψω το προϊόν;
Προτού προχωρήσετε σε επιστροφή της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας είτε τηλεφωνικά 2410 530502, είτε μέσω email στο info@modaborsa.gr, ώστε να λάβετε οδηγίες σχετικά με την ορθή διαδικασία επιστροφής της παραγγελίας.

Αφού λάβετε τις οδηγίες σχετικά με την ορθή διαδικασία επιστροφής της παραγγελίας, επισκεφθείτε ή καλέστε το πλησιέστερο κατάστημα της εταιρίας courier που θα σας υποδείξουμε, έτσι ώστε να παραδώσετε ή να παραλάβουν το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε.

Ως στοιχεία παραλήπτη συμπληρώστε:

Όνομα: Moda Borsa

Διεύθυνση: Ρούσβελτ 37

Πόλη: Λάρισα

ΤΚ 41 222

+30 2410 530502

Μπορώ να επιστρέψω παραγγελία με τιμολόγιο;

Για παραγγελίες για τις οποίες έχει γίνει έκδοση τιμολογίου δεν δίνεται η δυνατότητα επιστροφής λόγω υπαναχώρησης.

Κάθε αγορά με έκδοση τιμολογίου αποτελεί σύμβαση μεταξύ δύο συμβαλλόμενων με αντικείμενο την απόκτηση προϊόντων που προορίζονται για επαγγελματική και όχι προσωπική χρήση. Δεδομένου ότι ο πωλητής έχει αποστείλει το σωστό προϊόν, το οποίο δεν παρουσιάζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, η σύμβαση δεν παρέχει στον αγοραστή το δικαίωμα υπαναχώρησης. Τα παραπάνω προκύπτουν από το 1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών.

Αν όμως το προϊόν που παρέλαβες εμφάνισε βλάβη ή δεν είναι το ίδιο με αυτό στην περιγραφή του προϊόντος στο modaborsa.gr, τότε μπορείς να το επιστρέψεις πολύ εύκολα αποστέλλοντας αίτημα στο email info@modaborsa.gr η επικοινωνώντας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 2410 530502.